close
5/8 新增 Nico 上 Kurt 剪輯版 MAD



Chris colfer (Kurt)

Glee 真是 太 好 看 了 (´・ω・`)





Defying gravity  Glee ver.




Something has changed within me
有什麼 已經在我心裏改變
Something is not the same
有什麼 已經不同於往
I'm through with playing by the rules Of someone else's game
我隨著 制定在他人遊戲之中的規則一路走來
Too late for second-guessing
已沒時間 再讓我如此猶豫
Too late to go back to sleep
也沒時間 再讓我躲回被窩
It's time to trust my instincts
是時候 讓我相信我的直覺
Close my eyes: and leap!
闔上雙眼 縱身飛耀!

It's time to try
是時候去嘗試
Defying gravity
反抗地心引力
I think I'll try
我想我將會去嘗試
Defying gravity
反抗地心引力
Kiss me goodbye
與我吻別吧
I am defying gravity
我要反抗地心引力
And you wont bring me down!
而你沒辦法阻止我飛翔!

I'm through accepting limits
我隨著 認知自己的極限一路走來
''cause someone says they're so
因為人人都說這是理所當然的
Some things I cannot change
會有些事 是我所無力改變的
But till I try, I'll never know!
那若我不嘗試去做 又怎能明確!
Too long I've been afraid of
我已經花太多時間去害怕
Losing love I guess I've lost 
害怕著失去愛 而我猜我早已失去
Well, if that's love
好,若那即是所謂愛
It comes at much too high a cost!
我想為那付出的也過於昂貴!

I'd sooner buy
我寧願將之拿來換取
Defying gravity
一次反抗地心引力
Kiss me goodbye
與我吻別吧!
I'm defying gravity
我要反抗地心引力
I think I'll try
我想我就要嘗試著
Defying gravity
反抗地心引力
And you wont bring me down!
而你沒辦法阻止我飛翔!

I'd sooner buy
我寧願將之拿來換取
Defying gravity
一次反抗地心引力
Kiss me goodbye
與我吻別吧
I'm defying gravity
我要反抗地心引力
I think I'll try
我想我就要嘗試著
Defying gravity
反抗地心引力
And you won't bring me down!
而你沒辦法阻止我飛翔!
bring me down!
阻止我飛!
ohh ohhh ohhhh!
ohh ohhh ohhhh!



arrow
arrow
    全站熱搜

    影歌 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()