依舊情感充沛的Lea


Fleetwood Mac - Go Your Own Way
發行年:1976
翻唱者: Lea Michele  (Rachel Berry)

Lyrics:Lindsey Buckingham
Music:Lindsey Buckingham

-///-///-///-///-///-///-///-///-

Loving you
Isn't the right thing to do
How can I ever change things
That I feel
愛上你
不能算是個正確的決定
然而我又怎能改變
我的砰然心動呢

If I could
Maybe I'd give you my world
How can I
When you won't take it from me
若我能夠
我會將我的一切為你獻上
然而我又能夠如何
當你不肯接受 我的付出

You can go your own way
Go your own way
You an call it
Another lonely day
You can go your own way
Go your own way
你可以就這樣 我行我素
我行我素
你也能稱這是另個寂寞日
你可以就這樣 我行我素
我行我素


Tell me why
Everything turned around
Packing up
Shacking up is all you wanna do
告訴我
為什麼一切都變了樣
你只想要 收拾行李四處流連


If I could
Baby I'd give you my world
Open up
Everything's waiting for you
若我能夠
我會將我的一切為你獻上
敞開心房吧
所有美好的事物都等著你


You can go your own way
Go your own way
You an call it
Another lonely day
You can go your own way
go your own way
你可以就這樣 我行我素
我行我素
你也能稱這是另個寂寞日
你可以就這樣 我行我素
我行我素


-///-///-///-///-///-///-///-///-
arrow
arrow
    全站熱搜

    影歌 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()